Radio2024-07-02

Letnia promocja dla słuchaczy TOK FM

Przez całe lato TOK FM chce prowadzić działania promocyjne pod hasłem „Lato w TOKu”. Słuchacze otrzymają także zniżki na ofertę subskrypcyjną. 
 

Ogólnopolskie działania promocyjne Radia TOK FM wystartowały 1 lipca br. Stacja chce dotrzeć do słuchaczy spędzających wakacje w Polsce. W tym celu będzie przypominać o dostępie do radia w internecie (tokfm.pl) oraz w aplikacji TOK FM w nowej kampanii reklamowej „Lato w TOKu”.

Kampania i oferta promocyjna TOK FM

- Wiemy, że naszym słuchaczom bardzo zależy na tym, żeby być na bieżąco w każdym momencie, nawet na wakacjach. TOK FM to źródło rzetelnych informacji i analiz, ale też bogata oferta podcastowa, w której można znaleźć głośne seriale dokumentalne, ale i rozrywkę - mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna TOK FM.

W lipcu i sierpniu na TOK FM Premium ma obowiązywać promocyjna oferta subskrypcyjna. To oznacza, że wszystkie pakiety będą dostępne ze zniżką w wysokości 40 proc.  

Czytaj także: TOK FM płaci rekordową dywidendę Agorze i Polityce

Reklamy letnie rozgłośni będzie można zauważyć w prasie („Polityka", "Gazeta Wyborcza"), internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook ), a także na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS oraz na ekranach bankomatów sieci Euronet

Autor:Dominik Senkowski

Więcej informacji:TOK FM, radia, subskrypcja, oferta, promocja, lato

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter