Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX

Tomasz Danielewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego Bluecloud Interactive. Dotychczas piastująca tę funkcję Monika Donner przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii. Piotr Cegielski został szefem działu UX.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX
Tomasz Danielewicz

Danielewicz będzie odpowiadał za dwudziestoosobowy dział kreacji raportując bezpośrednio do zarządu.

Tomasz Danielewicz z branżą reklamową jest związany od 19 lat. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w TBWA, EuroRSCG, McCann, GoldenSubmarine czy They.pl.

Pracował dla takich marek i firm jak Skoda Polska, Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompania Piwowarska.

Monika Donner, dotychczas dyrektor kreatywna, przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii.

Nowy szef działu UX

Do zespołu agencji dołączył także Piotr Cegielski (na zdjęciu poniżej), który objął stanowisko szefa działu UX. W Bluecloud nadzoruje architekturę informacji. Swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał pracując między innymi dla: PLL LOT, T-Mobile, Play, Edipresse, Eska, Radio ZET, ING Bank, Eurobank, Pandora, L’Oreal, Leroy Merlin, czy Auchan.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii