Tomasz Kammel wraca do TVP 2

Tomasz Kammel powraca do pracy w telewizyjnej Dwójce. Prezenter zostanie współgospodarzem magazynu “Pytanie na śniadanie”, będzie też prowadzić popołudniowy talk-show “A normalnie o tej porze”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie Kammel pojawi się na wizji. - Rozmawiamy, z pewnością od kwietnia, ale może to nastąpić wcześniej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Rastawicki, dyrektor TVP 2. Jak ujawnia, poza prowadzeniem codziennych magazynów Kammel ma być też gospodarzem eventów transmitowanych przez Dwójkę.

Tomasz Kammel w przeszłości prowadził już “Pytanie na śniadanie” - miało to miejsce w okresie od marca 2008 roku do maja 2009 roku, gdy TVP zdecydowała się rozwiązać z nim kontrakt (poznaj szczegóły). Wcześniej, do września 2007 roku, przez wiele lat był prezenterem TVP 1.

Po rozstaniu z Telewizją Polską Kammel prowadził eventy Polsatu oraz był współgospodarzem show “Stand Up. Zabij mnie śmiechem” w tej stacji. Ostatnio rozważany był na prowadzącego “Bitwę na głosy” w TVP 2, ale Dwójka wybrała do tej roli Huberta Urbańskiego (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami