Tomasz Popielawski dyrektorem marketingu i PR w Grupie Petecki

Stanowisko dyrektora marketingu i PR w Grupie Petecki objął Tomasz Popielawski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za wdrożenie i realizację nowej strategii marketingowej, komunikację oraz wizerunek firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tomasz Popielawski ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu i PR. Ostatnio związany był z Ceramiką Paradyż, gdzie na różnych stanowiskach menedżerskich odpowiadał za PR i media relations, tworzenie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz wewnętrznej.

- To dla mnie ogromny zaszczyt dołączyć do wspaniałego zespołu w renomowanej firmie produkcyjnej z branży stolarki otworowej i współpracować z tak utalentowanymi profesjonalistami. Wierzę, że w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym budowanie silnej marki opartej na wartościach, nowoczesnych narzędziach, procesach, niestandardowych pomysłach oraz analizie danych ma sens. Będziemy podejmować zatem działania, które nie tylko mają na celu promować innowacyjne produkty i rozwiązania, ale także przyspieszą rozwój całej grupy w Polsce oraz na rynkach zagranicznych – powiedział Tomasz Popielawski, dyrektor marketingu i PR w Grupie Petecki.

Tomasz Popielawski jest absolwentem Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył także Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi oraz był uczestnikiem programu MOST na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jest Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Grupa Petecki zajmuje się produkcją stolarki otworowej i okien.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana