Tomasz Przybyłowicz na czele client service w Hypermedia Isobar

Tomasz Przybyłowicz objął stanowiska pełnomocnika zarządu ds. business development i client service directora w agencji Hypermedia Isobar. Poprzednio kierował działem handlowym Naszej Klasy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Tomasz Przybyłowicz będzie kierował w Hypermedia Isobar 30-osobowym działem client service. – Wierzymy, że kompetencje i doświadczenie Tomasza dodatkowo wzmocnią siłę i skuteczność biznesową naszej agencji jako spółki oferującej kompletną i zintegrowaną komunikację – przekonuje Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający firmy.

Wraz z przyjściem Przybyłowicza w dziale client service Hypermedia Isobar Ewelina Chlebińska awansowała na stanowisko international clients account directora, a Michał Openchowski – group account managera.

grafika

Tomasz Przybyłowicz poprzednio od września 2008 do czerwca 2010 roku stał na czele działu handlowego w spółce Nasza Klasa, do której należy portal NK.pl. Odpowiadał w niej za przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz działania e-commerce. Wcześniej był związany z portalem Interia.pl – w latach 2003-2007 jako dyrektora sprzedaży produktów reklamowych, a od kwietnia 2007 do lipca 2008 roku jako dyrektor handlowy. Z kolei latach 2001-2003 pracował w Onet.pl, początkowo na stanowisku account executive, aby później jako key account manager. Jednocześnie w latach 2007-2010 Przybyłowicz pełnił funkcję członka rady nadzorczej IAB Polska, z ramienia firm: Interia.pl i Nasza Klasa.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"