Tomasz Relewicz partnerem w Remarkable Ones

Do zespołu agencji Remarkable Ones dołączył Tomasz Relewicz, obejmując funkcję partnera. Poprzednio przez 11 lat pracował w agencji Hill+Knowlton Strategies.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Tomasz Relewicz partnerem w Remarkable Ones
Tomasz Relewicz

Tomasz Relewicz w Remarkable Ones będzie odpowiadał za tworzenie strategii PR i realizację projektów komunikacyjnych dla firm oraz starupów działających w obszarze technologii i innowacji.

Będzie wykorzystywał swoje główne obszary kompetencyjne, czyli kreację oraz wdrożenia strategii komunikacyjnych dla innowacyjnych i technologicznych projektów w pracy z klientami nowej agencji. Jednocześnie wraz z właścicielami agencji Krystianem Cieślakiem i Magdaleną Grabalą będzie rozwijał zespół i jego kompetencje, a także pozyskiwał nowych klientów.

Poprzednio Relewicz przez 11 lat pracował w Hill+Knowlton Strategies, prowadził działania komunikacyjne dla wielu międzynarodowych firm i marek technologicznych takich, jak m.in. Facebook, Huawei, Spotify, Samsung, NetApp, CI Games. Koordynował kampanie PR w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji