Tomasz Rożek w kampanii „Projekt DeltA” Grupy 3S

Firma Grupa 3S zaczęła kampanię „Projekt DeltA” mającą pokazywać, jak zmieniają się usługi telekomunikacyjne i data center wykorzystywane w biznesie. W akcji bierze udział dr Tomasz Rożek, znany m.in. z programu „Sonda 2” w TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Projekt DeltA” ma zwrócić uwagę przede wszystkim na zalety technologii światłowodowej, nowoczesne usługi głosowe czy rozwiązania typu disaster recovery center. Kampania adresowana jest przede wszystkim do menedżerów firm i instytucji oraz specjalistów i sympatyków technologii teleinformatycznych.

W ramach akcji co tydzień na stronie projektdelta.pl publikowane będą kilkuminutowe materiały filmowe z udziałem dr Tomasza Rożka oraz ekspertów Grupy 3S, a także analizy wybranych wdrożeń teleinformatycznych. Pięć odcinków zostanie też umieszczonych na kanale Grupy 3S na YouTubie.

Kampania obejmie też cztery spotkania z cyklu Meet IT - w Warszawie (23 marca), Wrocławiu (28 marca), Krakowie (30 marca) i Katowicach (7 kwietnia). Oprócz dyskusji i wystąpień ekspertów zaplanowano pokazy wybranych usług VoIP oraz rozwiązań chmury hybrydowej działającej w klastrze centrów danych. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska