Tomasz Wojciechowski creative directorem w Havas Worldwide Warsaw

Tomasz Wojciechowski 1 kwietnia br. dołączy do zespołu agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw obejmując stanowisko creative directora. Wraca do niej po kilku miesiącach pracy w Mullen Lowe Warsaw.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tomasz Wojciechowski będzie drugim, obok Jakuba Zieleckiego, creative directorem w Havas Worldwide Warsaw.

Dołączenie do zespołu tej agencji oznacza dla Wojciechowskiego powrót do firmy, z którą rozstał się kilka miesięcy temu, a wcześniej pracował w niej rok. Przez ostatnie dziewięć miesięcy Tomasz Wojciechowski pełnił funkcję deputy creative directora w agencji Mullen Lowe Warsaw.

W Havas Worldwide Warsaw pracował od lipca 2014 do czerwca 2015 roku. Wcześniej, przez półtora roku był deputy creative directorem w Young & Rubicam. Pracował też jako co-creative director w Draft FCB Adfabrika oraz jako creative director w G7.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day