Tomasz Wolnik w zespole kreacji Endless

Zespół kreatywny agencji Endless zyskał kolejnego specjalistę. Do teamu Franka Toeplitza i Tytusa Klepacza dołączył Tomasz Wolnik, obejmując stanowisko senior art directora.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Wolnik w zespole kreacji Endless

Tomasz Wolnik wspiera zespół kreatywny Endless prowadzony przez Franka Toeplitza oraz Tytusa Klepacza, współtworząc m.in. ogólnopolską kampanię 360 dla marki Vectra, a także pracując dla innych klientów Endless oraz realizując materiały przetargowe w procesach new business.

Tomasz Wolnik z branżą kreatywną związany jest od ponad dwudziestu lat. Karierę zawodową rozpoczął w 2003 roku jako Junior Art Director w B&J. Doświadczenie zdobywał m.in. w takich agencjach jak DDB, gdzie współtworzył najsłynniejsze kampanie PKO BP - "Szymon na krańcu świata" i „Organizm” – nagradzane w konkursie KTR, a także w agencjach Publicis, Isobar, czy Warszawa - gdzie jako creative director zarządzał pracą całego zespołu kreacji.

Ponadto pracował przy projektach dla takich marek jak Żabka, Pandora, LOT, Woda Żywiec Zdrój, Warka, Veroni, Hipp, Schneider, ULC, MK Cafe czy MotoRide.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day