Totalizator Sportowy wybiera agencje eventowe

Totalizator Sportowy wybiera w przetargu firmy, które zajmą się na jego zlecenie organizacją eventów. Będzie z nią pracować przez rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg Totalizatora Sportowego dotyczy organizacji i obsługi wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowych.

Spółka zamierza wybrać w tym postępowaniu maksymalnie 8 agencji. Już na etapie przetargu zaznacza, że mimo zawartych umów może nie udzielać zleceń w okresie ich obowiązywania i w takiej sytuacji agencji nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia - agencja nie może dochodzić udzielania zleceń. Totalizator dodaje, że może dokonać zakupu koncepcji, ale nie jest do tego zobligowany.

W dokumentacji przetargowej ponadto spółka zaznacza, że firmy składające oferty oferując prowizję za realizowane usługi musi pamiętać, że nie może być ona niższa niż 4 proc. Umowy z wybranymi firmami zostaną zawarte na rok.

Do przetargu mogą zgłaszać się firmy, które obsługiwały w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 eventy (imprezy) zuwzględnieniem, że dla co najmniej dwóch eventów budżet każdego z nich wynosił przynajmniej po 100 tys. zł brutto, a budżet dla co najmniej jednej imprezy wynosił minimum 350 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję