Tour de Pologne w TVP przez pięć kolejnych lat

Telewizja Polska podpisała z firmą Lang Team umowę na pokazywanie transmisji z wyścigu kolarskiego Tour de Pologne przez kolejnych pięć lat. Będą one gościć na antenie publicznego nadawcy do 2019 roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Tour de Pologne w TVP przez pięć kolejnych lat
Podczas prezentacji trasy 71. TdP: (od lewej) Czesław Lang - organizator wyścigu, Włodzimierz Szaranowicz - dyrektor TVP Sport i Bogusław Piwowar - członek Zarządu TVP

-  To wspaniała wiadomość. Można powiedzieć, że zabieramy się w odjazd z kolarstwem, które odnosi sukcesy - mówił podczas wtorkowej konferencji Włodzimierz Szaranowicz, dyrektor TVP Sport. - Na rynku licencji telewizyjnych panuje wojna, kto ma ciekawe kąski, ten żyje - dodał.

W tym roku wyścig Tour de Pologne zorganizowany został od 3 do 9 sierpnia br. Transmisje z decydujących odcinków poszczególnych etapów zawodów oglądało w TVP1 średnio 1,05 mln widzów, zaś dłuższe relacje z wyścigu, nadawane w TVP Sport gromadziły przeciętnie 251 tys. oglądających (więcej na ten temat).

Telewizja Polska jest partnerem Tour de Pologne od ponad 20 lat. Impreza po raz pierwszy zorganizowana została w 1928 roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?