Trafika wprowadza sampling i redempcję

Sieć saloników prasowych Trafika wprowadza do swojej ofertysampling i redempcję. Usługi będą realizowane we współpracy zagencją Crosspromotion.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do te pory sieć saloników prasowych Trafika, złożona ze 100punktów w centrach handlowych, realizowała kampanie promocyjne dlaswoich dostawców, czyli producentów z branży FMCG, wydawców prasy ioperatorów telefonii komórkowej. Obecnie poszerza tę ofertę osampling z możliwością targetowania do określonej grupy docelowejoraz redempcję nagród w konkursach i programach konsumenckichprowadzoną indywidualnie lub jako uzupełnienie innej sieci.Nowe usługi od 1 października realizować będzie we współpracy zTrafiką agencja Crosspromotion.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day