„Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” w reklamie Wilkinson Sword Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech

Pod hasłem „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” ruszyła kolejna kampania przygotowana przez MullenLowe Warsaw dla Wilkinson Sword. Oprócz Polski działania prowadzone są także w Czechach i na Węgrzech.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” w reklamie Wilkinson Sword Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech

W haśle kampanii wykorzystano podwójne znaczenie angielskiego słowa train, które oznacza "pociąg", ale także "ćwiczyć".

Podróż pociągiem w kampanii Wilkinson Sword Hydro5

W nowej akcji promującej maszynkę Wilkinson Sword Hydro5, trójka influencerów rusza w podróż pociągiem, która połączy wszystkie kraje. Marka powierzyła im specjalną misję #TrainYourStyle - sztafeta influencerów przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach.

Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz. Podróż rozpoczyna się Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca, łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę, Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem.

Influencerzy zrelacjonują podróż w swoich social mediach. Również w kanałach marki będzie można zobaczyć wideo relację z każdego etapu podróży.

Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Dla MullenLowe Warsaw to kolejna w ostatnim czasie kampania Wilkinson Sword. Agencja przygotowuje komunikację dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. 

Komentarze (0)
Zły
11 lat temu

Wszystko ok, tylko małe ale. Jeśli korzystasz z netu 20 minut, rozłączasz się po 20 minutach, i na przykład następnego dnia korzystasz z netu, to nie musisz wpisywać kodu. Tyle tylko, że po 40 minutach połaczenie zostaje zerwane i dopiero wtedy jest konieczność wpisania kodu. Uważam, że błędem jest brak synchronizacji rozłączenia internetu z mechanizmem CAPTACH.

Zły
11 lat temu

Wszystko ok, tylko małe ale. Jeśli korzystasz z netu 20 minut, rozłączasz się po 20 minutach, i na przykład następnego dnia korzystasz z netu, to nie musisz wpisywać kodu. Tyle tylko, że po 40 minutach połaczenie zostaje zerwane i dopiero wtedy jest konieczność wpisania kodu. Uważam, że błędem jest brak synchronizacji rozłączenia internetu z mechanizmem CAPTACH.

Jasio z IV B
11 lat temu

Ciekawe ile kosztuje takie stanowisko? A co za problem było ograniczyć transfer do np 6 GB/m-c dla każdego? Kapeć to najgorsze, najprymitywniejsze i najbardziej złośliwe z rozwiązań ze strony panów z Aero2.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu