Triple PR wypromuje portal randkowy C-Date

Agencja Triple PR wygrała przetarg na obsługę PR portalu C-date.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja jest odpowiedzialna między innymi za: przygotowanie i wdrożenie strategii działań komunikacyjnych, relacje z mediami, doradztwo w zakresie PR oraz komunikacyjne działania wspierające.

Po stronie agencji projekt koordynuje Ewelina Nowicka.

Umowa została podpisana na okres 6 miesięcy.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"