Trójkową licytację na rzecz wdów i sierot po policjantach poprowadzą Piotr Łodej i Witold Lazar

W niedzielę, 20 grudnia, Trójka przeprowadzi na antenie przedświąteczną licytację na rzecz Fundacji Pomocy Wdowom i Sierotom po Poległych Policjantach. Słuchacze będą mogli zdobyć m.in. koszulki klubowe Marcina Gortata i Roberta Lewandowskiego czy wieczne pióro prezydenta Andrzeja Dudy. Licytację poprowadzą Piotr Łodej i Witold Lazar.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Aukcja na antenie potrwa od godz. 12.00 do 18.00 - dodatkowo będzie można też licytować przedmioty na stronie TrojkaPomaga.pl: tutaj akcja potrwa do wtorku, 22 grudnia do godz. 20.00. Wśród przedmiotów podarowanych na licytację przez znane osobistości i przyjaciół Trójki są m.in. wieczne pióro i złota broszka od pary prezydenckiej, koszulka Roberta Lewandowskiego z autografem z meczu Polska-Bośnia i Hercegowina, klubowa koszulka Marcina Gortata czy obrazy Bogny Jarzemskiej-Misztalskiej i Dariusza Milińskiego. Akcję wspierają również inne anteny Polskiego Radia: Jedynka, Czwórka, Polskie Radio 24 oraz portal PolskieRadio.pl.  

 - Polskie Radio zawsze stara się być blisko tych, którzy potrzebują pomocy i wsparcia. Właśnie w taki sposób rozumiemy naszą misyjną działalność, dlatego często i chętnie włączamy się w akcje charytatywne – takie, jak specjalna, przedświąteczna licytacja w Trójce na rzecz wdów i sierot po poległych policjantach. Mam nadzieję, że środki zebrane w jej trakcie sprawią, że najbliższe Święta Bożego Narodzenia będą dla tych rodzin choć trochę lepsze, a Nowy Rok przyniesie im więcej spokoju i nadziei - komentuje Agnieszka Kamińska, prezes zarządu Polskiego Radia.

Trójka od lat prowadziła przedświąteczne charytatywne licytacje – animował je nie pracujący już w Polskim Radiu Kuba Strzyczkowski. Rok temu w ramach akcji „Święta bez Granic” zbierano na utalentowane dzieci z niezamożnych rodzin. Ogółem podczas trzech licytacji i ze sprzedaży okolicznościowego wydawnictwa zebrano ponad 1,1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS