„Bake off - Ale ciacho! 2” oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja

Drugi sezon „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,3 mln osób. Było to o 250 tys. widzów mniej, niż miała pierwsza edycja programu pokazana jesienią ub.r. TVP2 w czasie emisji formatu była trzecia w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Bake off - Ale ciacho! 2” oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.45, w okresie od 6 marca do 15 maja br. Średnia widownia drugiej edycji programu wyniosła 1,27 mln osób, co przełożyło się na 10,19 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, który śledziło 1,53 mln osób.

grafika

Nowy teleturniej miał jednak o 300 tys. widzów więcej, niż pokazywana w tym paśmie wiosną ub.r. „Sonda 2”. Tę misyjną produkcję śledziło średnio 967 tys. widzów, co dało jej 8,01 proc. udziału w 4+ i 6,49 proc. w 16-49.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho!” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat z udziałem na poziomie 13,46 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Drugi był TVN (12,57 proc.; „Druga szansa” i „Żony Hollywood”), a czwarta - TVP1 (2,83 proc.; gł. Teatr TV).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-junior-2-wygral-z-konkurencja-tvn-z-reklam-zarobil-30-23-mln-zl ##

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji teleturnieju wyniosły 4,10 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja zarobiła z reklam 5,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki. Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

Po wakacjach TVP2 pokaże trzecią edycję programu do której właśnie ruszyły castingi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-rodzina-sama-w-domu-tvp2-reality-show-jednak-zyskuje-ogladajacych-z-odcinka-na-odcinek ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych