TVN spodziewa się niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu przychodów reklamowych w II kw.

TVN spodziewa się, że w II kwartale jego przychody reklamowe w segmencie telewizyjnym będą rosnąć w niskim, jednocyfrowym tempie, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

“W drugim kwartale oczekujemy niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu telewizyjnych przychodów reklamowych rok do roku" - czytamy w prezentacji.

Spółka podała, że 9 dni bez reklam, co było efektem ogłoszenia żałoby narodowej, równa się dla niej ok. 10% kwartalnych przychodów pro rata. Pomimo okresu żałoby trendy na rynku pozostały zgodne z oczekiwaniami spółki.

"Rynek powraca do trendów sprzed okresu żałoby" - ocenia spółka w prezentacji.

Spółka poinformowała, że spodziewa się w II kw. wzrostu przychodów reklamowych r/r w niskim, jednocyfrowym tempie. Będzie on m.in. efektem wzrostu sprzedaży i cen spotów reklamowych oraz przedłużenia wiosennego sezonu programowego na czerwiec.

TVN ocenia, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w I kwartale wzrosła o 0,2% r/r do 790 mln zł, Spółka podała, że jej własne przychody z reklamy telewizyjnej wzrosły w tym okresie o 2,7% do 264 mln zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?