Udział TVN Style w marcu 2013 roku wyniósł 0,61 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 33,6 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja Grupy TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Z kolei na drugą lokatę spadł TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,9 proc. i wyniósł 0,41 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium (z pozycji czwartej) awansował kanał Polsat Play. Udział tej stacji wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem o 54 proc. i ostatecznie wyniósł 0,39 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 68,6 proc. do poziomu nieco ponad 0,01 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 33,5 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,82 proc. Drugie miejsce z wynikiem 0,65 proc. zajął kanał TVN Turbo (w dół o 21,4 proc.), a trzecie było TLC (0,54 proc.; - 13,8 proc.).

W grupie 16-49 największym wzrostem (o 60,5 proc.) pochwalić się mógł Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła telewizja Viacom! Blink - było to aż 75,7 proc.
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w marcu 2013 roku był film dokumentalny „Kobieta o gigantycznych nogach”, który do TVN Style przyciągnął uwagę 264 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż osiem pozycji, w tym dwa programy Wojciecha Cejrowskiego „Boso” (zajął drugie miejsce, była to najchętniej oglądana audycja cykliczna) oraz „Po mojemu” (miejsce ósme). Pozostałe dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.










