TVP nie pokaże show „Pohulanki”. „Projekt Mateusza Matyszkowicza”

Telewizja Polska wstrzymała prace nad programem „Pohulanki”, w którym prezentowane miały być szlagiery z przedwojennych kabaretów, filmów i radia. Show był szykowany do emisji wiosną tego roku, ale nowe władze TVP z niego zrezygnowały - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Będzie to program z bardzo dużym rozmachem, niemający odpowiednika na rynku. Szukamy pomysłów, nie podpatrujemy tego co robi konkurencja. Chciałbym, by telewizja publiczna miała swój sznyt i sama generowała ruch na rynku – tak o pomyśle na show „Pohulanki” mówił w sierpniu br. były prezes TVP Mateusz Matyszkowicz, który kierował TVP do 20 grudnia ub.r.

„Pohulanki” miały nawiązywać do konferansjerek warszawskich teatrów rewiowo-kabaretowych i operetkowych z okresu dwudziestolecia międzywojennego. W programie, realizowanym z udziałem publiczności, występować miały zarówno wielkie gwiazdy, jak i młodzi wokaliści w towarzystwie big bandu oraz tancerzy. Show mieli, w lekko literackim i żartobliwym stylu, prowadzić aktorzy. 

Program przesuwano z sezonu na sezon

TVP początkowo chciała umieścić „Pohulanki” w ramówce jesiennej, ale program nie był jeszcze gotowy. Potem planowano emisję w styczniu br., a ostatecznie projekt został przeniesiony do ramówki wiosennej.

Teraz wiadomo, że już do niej nie trafi. Prace nad „Pohulankami” zostały wstrzymane przez nowe kierownictwo Telewizji Polskiej. - Był to projekt Mateusza Matyszkowicza - mówi nam pracownik TVP. Obecnie TVP kieruje likwidator Daniel Gorgosz, a dyrektorem generalnym jest Tomasz Sygut.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej