TVP blisko kolejnej umowy na dane o oglądalności. Wiadomo, ile zapłaci

W przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych o oglądalności przez 12 miesięcy jedyną ofertę złożył AGB Nielsen Media Research. Opiewa ona na 22 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
TVP blisko kolejnej umowy na dane o oglądalności. Wiadomo, ile zapłaci
fot. AKPA

Przetarg, który Telewizja Polska ogłosiła pod koniec lipca, dotyczy udostępniania baz danych z ciągłego pomiaru widowni telewizyjnej realizowanego w całym kraju, na panelu reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy gospodarstw domowych posiadających odbiorniki telewizyjne („oglądalność w domu”) oraz panelu osób indywidualnych w zakresie oglądania telewizji w sytuacjach przebywania poza domem („oglądalność poza domem”), a także udostępniania baz danych z pomiaru widowni tv będących miarą rzeczywistego (faktycznego) oglądania telewizji przez członków gospodarstw domowych z odbiornikiem tv i w zakresie danych uzyskanych z uwzględnieniem zmniejszenia oglądalności reklam liniowych na skutek rozszczepiania sygnału programów w celu stosowania reklam w technologii DAI.

Wybrana firma będzie też udostępniać bazy danych z pomiaru oglądalności minutowej treści wideo dostarczanych do gospodarstw domowych w formie streamingu za pośrednictwem szerokopasmowego dostępu do internetu. Współpraca ma być prowadzona przez 12 miesięcy.

W przetargu jedyną ofertę złożył AGB Nielsen Media Research, z kwotą 20,02 mln zł. Równocześnie Telewizja Polska podała, że na sfinansowanie zamówienia może przeznaczyć maksymalnie 24,11 mln zł.

Umowa z AGB Nielsen Media Research może zostać podpisana najwcześniej z początkiem października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style