TVP Seriale wyprzedziło TVP Info, liderem TVN. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej telewizji TVN w okresie od 2 do 8 września 2013 roku wzrósł o 2,18 pkt. proc. do 13,15 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w porównaniu do poprzedniego tygodnia zmniejszył się o 0,41 proc. i wyniósł 12,66 proc. Z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 12 proc., po jednak wzroście o 0,79 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,06 proc.; duży wzrost o 2,63 pkt. proc.).

Bardzo duży spadek udziału odnotował odświeżony kanał TVP Info, którego średni tygodniowy wynik zmniejszył się aż o 1,69 pkt. proc. do zaledwie 1,22 proc. - najniższego poziomu w historii nadawania. Tym samym stacja w rankingu spadła z miejsca ósmego na jedenaste (zobacz więcej informacji na temat oglądalności tego kanału).

Za to wzrostami pochwalić się mogą pozostałe główne stacje informacyjne: TVN 24 (3,48 proc.; po wzroście o 0,28 pkt. proc.) oraz Polsat News (1,20 proc.; do góry o 0,06 pkt. proc.).Ponadto wysokie udziały w rynku telewizyjnym zanotowały takie kanały jak: Polsat Sport (1,12 proc.; w górę o 0,40 pkt. proc.) oraz TV6 (0,74 proc.; + 0,05 pkt. proc).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała TVN, która zyskała tutaj aż 3,55 pkt. proc. do 15,40 proc. udziału. Natomiast na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak zwiększył się o 1,04 pkt. proc. do 13,29 proc. Z kolei na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowała TVP2 (wzrost udziału o 1,82 pkt. proc. do poziomu 9,42 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,76 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.09.2013 - 08.09.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.09.2013 - 08.09.2013 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style