Twitter wprowadza targetowanie reklam oparte na języku użytkowników

Twitter udostępnił reklamodawcom nową funkcję, dzięki której mogą oni targetować swoje reklamy do użytkowników serwisu na podstawie używanego przez nich języka.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa funkcja umożliwia reklamodawcom targetowanie reklam w postaci „promowanych tweetów” i „promowanych kont” w języku używanym przez użytkowników Twittera. Obecnie jest ona dostępna w 20 językach.

grafika

Reklamy stanowią największe źródło przychodu Twitttera. W I kwartale bieżącego roku odpowiadały za 90 proc. całkowitego przychodu firmy (zobacz szczegóły). Do tej pory serwis umożliwiał targetowanie reklam m.in. na podstawie zainteresowań, płci, słów kluczowych i lokalizacji.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana