„Twój Styl” liderem pism luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” na miejscu siódmym

W I kwartale 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największy wzrost odnotował „Cosmopolitan”. Na siódmej pozycji zadebiutowały „Wysokie Obcasy Extra”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Najchętniej kupowanym luksusowym pismem w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w I kwartale 2014 roku wyniosła 193 042 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2013 roku o 9,21 proc.

Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 21,18 proc. i wyniósł 98 561 egz.

Z siódmej na trzecią lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 98 194 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,30 proc. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł (więcej na ten temat).

Miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem, zadebiutował w zestawieniu na miejscu siódmym. Sprzedaż ogółem jego marcowego wydania wyniosła 74 730 egz.

Najwięcej stracił miesięcznik „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca dziewiątego na 12. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 33 822 egz., po spadku o 43,51 proc. Jednak trzeba podkreślić, że dane za I kwartał ub.r. dotyczą tylko numeru marcowego „Harper’s Bazaar”, który był pierwszym wydaniem pisma, wspartym kampanią reklamową za 4 mln zł (dowiedz się więcej).

 

 

 

W marcu 2014 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2013 roku zwiększyła się o 5,40 proc. do 204 456 egz. Drugie miejsce należało do „Avanti” (119 901 egz.; spadek o 26,87 proc.), a trzecie - do „Joy” (Marquard Media Polska; 111 237 egz.; wzrost o 4,20 proc.).

Największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 113,64 proc.) pochwalić się mógł tutaj „Shape” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Harper’s Bazaar” - było to 48,03 proc.

„Wysokie Obcasy” w zestawieniu marcowym z wynikiem na poziomie 74 730 egz. znalazły się na ósmej lokacie.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS