"Twoja praca na lata" zachęca Lidl w nowej kampanii marki pracodawcy

Sieć sklepów Lidl Poilska rozpoczęła kampanię marki pracodawcy pod hasłem "Twoja praca na lata". Podkreśla w niej stabilne zatrudnienie i pracę na lata, czego dowodem mają być bohaterowie reklamy - pracownicy związani z firmą od dłuższego czasu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Twoja praca na lata" zachęca Lidl w nowej kampanii marki pracodawcy

Sieć Lidl Polska wystartowała z nową kampanią employer brandingową – „Twoja praca na lata”, w której podkreśla stabliność, a także elastyczność oferowanego zatrudnienia. Firma podaje, że obecnie ponad 8,5 tys. jej pracowników jest związanych z firmą powyżej 5 lat.

Lidl przypomina również, że oferuje atrakcyjne wynagrodzenie. Od marca br. osoby na stanowisku pracownika sklepu zarabiają od 3 400 zł brutto do 4 150 zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy sieć gwarantuje wzrost płacy do poziomu - 3 500 zł brutto do 4 350 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 700 zł brutto do 4 600 zł brutto. 

Z Lidlem zostaje się „na lata”

W najnowszej kampanii – „Praca na lata” – sieć przedstawia sylwetki czterech pracowników – Magdy, Moniki, Patryka oraz Macieja, którzy swoim stażem pracy potwierdzają, iż nie jest to praca tylko na chwilę. Np. Magda Suchomska jest związana z firmą od ponad 4 lat, pracując w sklepie na stanowisku specjalistki non-food.

Patryk Zarzecki zaczynał od pracy wakacyjnej, a teraz ma już pomysł na swoją karierę w firmie i stara się go realizować. Obecnie jest zastępcą managera sklepu. Maciej, związany z firmą od 7 lat w swojej codziennej pracy zajmuje się wdrażaniem nowych osób w codzienne obowiązki.

Obecnie w Lidl Polska pracuje ponad 23 tys. osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"