Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w styczniu 2012 roku na poziomie 1 039 365 egz., co oznacza spadek o 1,29 proc. względem stycznia 2011 roku.
Drugie miejsce zajął inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 3,47 proc. sprzedając się średnio w liczbie 433 264 egz.
Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 7,18 proc. do 201 473 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 14,93 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer - “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 181 058 egz., a tytuł pozostał na pozycji piątej.
Na przedostatniej lokacie znalazł się magazyn “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer), który w styczniu br. sprzedał się w liczbie 96 183 egz., notując spadek o 8,20 proc. Ze względu na słabą sprzedaż wydawca zdecydował o zamknięciu tego tytułu (dowiedz się więcej).
Wzrost sprzedaży w styczniu br. zanotował tylko zajmujący ostatnie, ósme miejsce w zestawieniu tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Zyskał on 8,79 proc. i osiągnął średni wynik na poziomie 39 466 egz.










