Tylko 170 tys. widzów ogląda „Dom Wróżek” w TV Puls

Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show TV Puls „Dom Wróżek: ponad zmysłami” oglądało średnio 166 tys. widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa z TV4 i TVN7, a format notuje również dużo słabsze udziały od średnich wyników stacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Tylko 170 tys. widzów ogląda „Dom Wróżek” w TV Puls

Program „Dom Wróżek: ponad zmysłami” na antenie TV Puls pokazywany jest w środy po godz. 22.00, począwszy od 8 kwietnia br. (pierwszy odcinek wyjątkowo pokazano o 21.55). Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 166 tys. osób, co przełożyło się na 1,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą oglądalność zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zobaczyło średnio 180 tys. osób.

Odcinek po odcinku

TV Puls w czasie nadawania nowego reality-show przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi głównymi konkurentami. TV4 w tym czasie notuje 3,80 proc. udziału (stacja nadaje wówczas filmy fabularne). Z kolei udział TVN7 wynosi tutaj niewiele mniej od Czwórki, bo 3,70 proc. Siódemka również ma wtedy pasmo filmowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/320-tys-widzow-przypadkow-cezarego-p-tv-puls-przegrywa-z-tv4-i-tvn7 ##

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej najlepiej wypada TVN7 (4,17 proc.), a drugie miejsce zajmuje TV4 (3,29 proc.).

Konkurencja

Reality-show notuje też dużo gorszy wynik od średniego udziału dobowego TV Puls. W marcu br. wyniósł on 3,16 proc. w grupie 4+ i 3,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (zobacz szczegóły).

„Dom Wróżek: ponad zmysłami” to pierwszy program typu reality-show w Polsce z udziałem osób zajmujących się na co dzień ezoteryką. Jego uczestnicy są zamknięci w domu, gdzie pod okiem kamer, poddawani są rozmaitym próbom i muszą wykonać różne zadania. W jury znajdują się: wróżka Oriana, trenerka personalna Barbara Hajduk oraz socjolog Janusz Bujko. Program prowadzi Nina Cieślińska, a produkuje go ATM Grupa.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski