Tylko „Dziennik Wschodni” na plusie, „Dziennik Zachodni” najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w lutym br. był „Dziennik Zachodni”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Dziennik Wschodni”, z kolei najwięcej stracił „Kurier Lubelski”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Tylko „Dziennik Wschodni” na plusie, „Dziennik Zachodni” najchętniej kupowany

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w lutym 2014 roku wyniosła 46 582 egz., czyli o 12,46 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej lokacie uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,33 proc. do 46 015 egz.

Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym 2014 roku wyniosła 33 568 egz., po spadku o 10,38 proc.

Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dziennik Wschodni (Media Regionalne), który awansował z miejsca 21. na 20. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 2,15 proc. i wyniosła 8 349 egz.

Z kolei największy spadek zanotował „Kurier Lubelski” (Polskapresse), który zajął miejsce 23. - przedostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 16,58 proc. i ostatecznie wyniósł 4 911 egz.

Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych