Tylko „Shape” zyskał wśród pism luksusowych, „Sukces” ostro w dół

W lipcu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Jedynym wzrostem pochwalić się może „Shape”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 227 480 egz., czyli o 4,42 proc. mniej niż w lipcu ub.r. Drugą lokatę zajął shoppinowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 123 746 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 16,62 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 16,35 proc. do 122 847 egz. Największy spadek sprzedaży w lipcu br., wynoszący aż 40,91 proc., zanotował „Sukces” (Presspublica), który w rankingu zajął ostatnią pozycję. Jego wynik to zaledwie 12 810 egz. Jedynym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się może „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu znalazł się na dwunastym miejscu. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 92 proc. i wyniosła 47 055 egz.

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także liderem był „Twój Styl”, wiceliderem - „Avanti”, a trzecie miejsce zajął „Joy”. Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 31,97 proc. zanotował tutaj magazyn „Uroda” (Edipresse Polska). Z kolei największym wzrostem pochwalić się może także i tutaj miesięcznik „Shape” – aż 136,71 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?