Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku

Wystartowała wakacyjna akcja „Active Summer” organizowana przez markę Tymbark (należącą do Maspexu Wadowice) i Radio ZET, zachęcająca do zdrowego i aktywnego wypoczynku na plaży.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku

Przez całe wakacje ekipa Tymbarku na plażach Bałtyku przygotowywać będzie dla wypoczywających  nad morzem wczasowiczów gry, zabawy, konkursy i ćwiczenia, które dodają energii na cały dzień. Podczas akcji rozdawane będą soki Tymbark.

„Active Summer” zawita do nadmorskich kurortów: Sopotu, Władysławowa, Łeby, Pobierowa, Jarosławca, Kołobrzegu i Ustki.

Akcji realizowanej w terenie towarzyszy kampania radiowa w Radiu ZET, gdzie pojawią się relacje z plażowego eventu w poszczególnych miastach.

Z danych Radio Track wynika, że w I półroczu br. udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 15,8 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu