Tymbark w kampanii promuje nową przekąskę Musly

Marka Tymabrk (Maspex) wystartowała z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli nowej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Musów Tymbark jest kontynuacją komunikacji z jesieni 2022 roku, poszerzoną o informację  dotyczącą nowości w portfolio – musów Musly, które są idealne „na duuuży głód”. Musly to batonik 170 g będący połączeniem zbóż i owoców.

W ramach kampanii odświeżono spot, który będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube oraz w social mediach (na nośnikach statycznych i digitalowych).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów - Starcom (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek