Tymbark Owoce Świata reklamowane ulicznym spotem 360 stopni (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napojów Tymbark Owoce Świata (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na spocie w technologii 360 stopni. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, Platige Image, Juice, Dobro i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tymbark Owoce Świata reklamowane ulicznym spotem 360 stopni (wideo)

Animowany spot Tymbarku Owoców Świata dzieje się na ulicy odzwierciedlającej niesamowity świat wyobraźni. Jego różne elementy nawiązują do młodzieżowego, energetycznego charakteru marki.

Klip jest oparty na technologii 360 stopni, dzięki czemu każdy użytkownik może dowolnie przesuwać punkt widzenia i decydować, co chce oglądać. Opcja jest dostępna zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

 

Kreacją spotu zajęła się agencja reklamowa DDB & Tribal, reżyserią - Szymon Pawlik, produkcją - studio Dobro, a postprodukcją - frmy Platige Image i Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska