Tyskie "ponad podziałami" chce łączyć Polaków w świątecznym pociągu

Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tyskie "ponad podziałami" chce łączyć Polaków w świątecznym pociągu

W ramach konkursu marki Tyskie do wygrania są dwa przejazdy - na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy - ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Aby wygrać bilet,  wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie internetowej producenta i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Zwycięzcy konkursu w świątecznym pociągu Tyskiego będą mogli "przechodzić na Ty" i poczuć czar bliskich spotkań ponad przedziałami.

- Tyski Pociąg Świąteczny to wehikuł przenoszący do świata, w którym spotykamy się ponad podziałami i przedziałami. Żeby podkreślić tę misję, zdecydowaliśmy się w tym roku na podróż przez Polskę – z południa na północ. Nasz przekaz i oczywiście najlepsze piwo, pojedzie z Tychów do Gdyni. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie oraz do śledzenia pociągu na trasie. Będzie świątecznie, magicznie i zdecydowanie ponad przedziałami - mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, brand manager Tyskie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-piwo-promocja-browar-zywiec-przejdzmy-na-ty ##

Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.

Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która odpowiada też za kreację spotu reklamowego. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-strefa-kibica-sports-bar-pge-narodowy ##

Tyski pociąg świąteczny trzeci rok rusza w podróż

To już trzecia edycja świątecznej aktywacji Tyskiego z pociągiem w roli głównej. Marka po raz pierwszy wprowadziła pomysł w 2020 roku i wróciła do niego rok później. W 2021 roku pociąg Tyskiego odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej