Ucieczka z miasta opanowanego przez kablówki reklamuje PlayStation Vue (wideo)

Nowy spot promujący telewizyjną platformę PlayStation Vue w dynamicznej akcji ma udowodnić, że można uwolnić się od skostniałej oferty operatorów kablowych i trafić do nowego świata, w którym obowiązuje wolność.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Ucieczka z miasta opanowanego przez kablówki reklamuje PlayStation Vue (wideo)

Przygotowany przez agencję Venables Bell & Partners minutowy spot jest nakręcony według kanonów klasycznego kina sensacyjnego. Ma promować PlayStation Vue - nową wprowadzaną w Stanach Zjednoczonych usługę telewizyjną Sony pozwalającą na dostęp do biblioteki kanałów i filmów bez abonamentu.

Pierwsze kadry prezentują miasteczko w USA opanowane przez telewizje kablowe, których furgonetki przeczesują ulice. Czyhają na mieszkańców, którym skończyła się umowa na kablówkę, a pracownicy operatorów szybko zmuszają tych nieszczęśników do podpisania nowego cyrografu.

Bohater spotu postanawia się sprzeciwić. Widząc furgonetkę podjeżdżającą pod swój dom wyskakuje przez okno i rzuca się do ucieczki ścigany przez prześladowców.

Kiedy sytuacja wydaje się bez wyjścia z pomocą uciekinierowi przychodzi tajemnicza kobieta, która zabiera bohatera do podziemnego, pięknego świata rządzonego przez PlayStation Vue. To świat, w którym obowiązują nie tylko czyste barwy i ostry obraz, ale także pełna wolność i brak jakichkolwiek zobowiązań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska