„Ucisk i ból z głowy” reklamuje Ibum Zatoki (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży leku Ibum Zatoki (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Papaya Films, Rio De Post i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama leku Ibum Zatoki pokazuje, że dość standardowe objawy i dolegliwości, pozornie świadczące o zwykłym przeziębieniu czy migrenie, mogą wskazywać na problem z zatokami.

Spot podkreśla, że promowany preparat skutecznie likwiduje ból zatok i zwalcza stan zapalny. Podsumowuje to hasło „Ucisk i ból z głowy”.

Akcja reklamowa od 28 października obejmuje największe stacje telewizyjne, m.in. TVN, TVP1, TVP2 i Polsat.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, produkcją spotu zajęło się studio Papaya Films, a postprodukcją - studio Rio De Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"