„Ucz się języków” w kampanii T-Mobile (wideo)

T-Mobile rozpoczyna kampanię reklamującą oferty z bezpłatnym kursem językowym. Akcję przygotowały agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania T-Mobile reklamuje nowe oferty abonamentowe, mix i mobilnego internetu z bezpłatnym multimedialnym kurem językowym SuperMemo (przeczytaj szczegóły tej promocji). W akcji, prowadzonej pod hasłem „Ucz się języków z T-Mobile”, wykorzystywane są reklamy prezentujące język hiszpański i angielski.

 

Kampania obejmuje telewizję, internet oraz outdoor. Kreację reklam przygotowała agencja G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

grafika

 

grafika

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7