Kampania „Uczymy jak słodzić” ma zmienić wizerunek cukru

Pod hasłem „Uczymy jak słodzić” ruszyła kampania edukacyjna, której celem jest zmiana wizerunku cukru i obalenie stereotypów związanych z tym produktem. Za akcję, której organizatorem jest Związek Producentów Cukru odpowiada agencja Garden of Words.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kampania „Uczymy jak słodzić” ma zmienić wizerunek cukru
fot. Shutterstock.com

Związek Producentów Cukru, zrzeszający czterech producentów cukru: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Südzucker Polska oraz Nordzucker Polska rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem „Uczymy jak słodzić”. Celem prowadzonych działań jest uświadomienie konsumentom, że produkt ten jest w pełni naturalny i potrzebny w zbilansowanej diecie. Docelowo kampania ma również zmienić wizerunek cukru, poprzez walkę ze stereotypami dotyczącymi tego produktu, takimi jak np. twierdzenie, że jest on przyczyną cukrzycy, próchnicy oraz otyłości.

Kampania nie namawia jednak do spożywania cukru, a jedynie pokazuje, że składnik ten może być elementem zbilansowanej diety, pod warunkiem zachowania umiaru oraz wprowadzenia w życie aktywności fizycznej.

W akcję zaangażowała się dietetyczka, Agnieszka Piskała, która stworzyła na potrzeby kampanii raport podsumowujący dotychczasową wiedzę dotyczącą cukru i jego spożywania, a także Mateusz Gessler, restaurator znany z roli jurora programu „Masterchef Junior”.

Kampania obejmuje głównie aktywności w internecie. Działania będą realizowane do końca grudnia. Za koncepcję oraz realizację akcji odpowiada agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA