Ultrabook Dell XP3 13 promowany w mobilnych aplikacjach

W wybranych aplikacjach trwa mobilna kampania firmy Dell promująca ultrabook Dell XP3 13. Akcję przygotowały firmy Mobiem i MediaCom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która potrwa do końca kwietnia br., prowadzona jest w aplikacjach mobilnych z kategorii lifestyle, komunikacja, wiadomości i gospodarka, dostępnych na urządzeniach z systemami iOS i Android. Wyświetlana jest w nich interaktywna reklama nowego ultrabooka firmy Dell, po kliknięciu w którą kreacja rozszerza się do pełnoekranowej. Tam użytkownik może zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi komputera.

W zakładce „Cechy Produktu” znajduje się prezentacja ultrabooka z wykorzystaniem obrotu 360o, dzięki czemu użytkownik może za pomocą dotyku otworzyć i obracać animowanego ultrabooka. Ponadto poprzez rozwijane popupy można zapoznać się z rozwiązaniami zastosowanymi w produkcie Della. Możliwe jest również obejrzenie reklamy video komputera, przejrzenie galerii ze zdjęciami, a także przejście do współpracujących sklepów internetowych. Strona powstała w oparciu o technologię HTML5.

Kampanię przygotowała agencja Mobiem na zlecenie domu mediowego MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek