Ultrabook Dell XP3 13 promowany w mobilnych aplikacjach

W wybranych aplikacjach trwa mobilna kampania firmy Dell promująca ultrabook Dell XP3 13. Akcję przygotowały firmy Mobiem i MediaCom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która potrwa do końca kwietnia br., prowadzona jest w aplikacjach mobilnych z kategorii lifestyle, komunikacja, wiadomości i gospodarka, dostępnych na urządzeniach z systemami iOS i Android. Wyświetlana jest w nich interaktywna reklama nowego ultrabooka firmy Dell, po kliknięciu w którą kreacja rozszerza się do pełnoekranowej. Tam użytkownik może zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi komputera.

W zakładce „Cechy Produktu” znajduje się prezentacja ultrabooka z wykorzystaniem obrotu 360o, dzięki czemu użytkownik może za pomocą dotyku otworzyć i obracać animowanego ultrabooka. Ponadto poprzez rozwijane popupy można zapoznać się z rozwiązaniami zastosowanymi w produkcie Della. Możliwe jest również obejrzenie reklamy video komputera, przejrzenie galerii ze zdjęciami, a także przejście do współpracujących sklepów internetowych. Strona powstała w oparciu o technologię HTML5.

Kampanię przygotowała agencja Mobiem na zlecenie domu mediowego MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu