Universal McCann obronił budżet mediowy Media Marktu i Saturna

Universal McCann nadal będzie zajmował się obsługą mediową budżetu reklamowego Media-Saturn Holding Polska, właściciela sieci elektromarketów Media Markt i Saturn. W przetargu wygrał z trzema innymi domami mediowymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Universal McCann obronił budżet mediowy Media Marktu i Saturna

- Universal McCann zaoferował nam konkurencyjne warunki i pomoc w optymalnym doborze mediów. Ważną rolę odegrały także nasze doświadczenia, zaufanie biznesowe i relacje wypracowane w ciągu blisko 12 lat współpracy - uzasadnia Dariusz Juszkiewicz, kierownik działu planowania mediów w Media-Saturn Holding Polska.

Firma nie ujawnia, jakie trzy inne domy mediowe brały udział w tym przetargu.

Universal McCann będzie zajmował się dla Media-Saturn Holding Polska przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych (głównie telewizji) oraz doradztwem w zakresie nowoczesnych strategii marketingowych.

Nie podano, na jak długo podpisano nową umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?