Up&More dla EcoCar także w social media

Firma taksówkarska EcoCar rozszerzuła współpracę z agencją interaktywną Up&More o kolejny obszar - media społecznościowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z EcoCar w kwietniu 2016 ub.r. Dotychczas realizowała dla firmy kampanie reklamowe mające na celu promocję aplikacji mobilnej, zwiększenie liczby zamówień oraz kampanię rekrutacyjną. Obecnie współpraca została poszerzona o aktywności w mediach społecznościowych, m.in. zarządzanie fanpage’em facebokowym EcoCar oraz prowadzenie kampanii reklamowych w social media.

- Nie mieliśmy wątpliwości co do konieczności wykorzystania kanałów online do promocji naszych usług. Potrzebowaliśmy do tego właściwego partnera, zorientowanego na osiąganie jak najlepszych wyników i ciągłą optymalizację działań w ramach dostępnych budżetów. Efekty osiągane przez Up&More oraz ich podejście do obsługi klienta - bycie doradcą, współkreatorem strategii marketingowej online, a nie jedynie wykonawcą poleceń - przekonały nas, że warto powierzyć im działania w mediach społecznościowych - uzasadnia Ilona Fijałek, specjalista ds. marketingu i sprzedaży w EcoCar.

Nowa umowa została zawarta na czas nieokreślony, przy czym nie krótszy niż kwartał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"