UPC promuje internet hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”

Wystartowała kampania promocyjna sieci UPC Polska pod hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”. Akcja jest prowadzona m.in. w radiu i mediach społecznościowych.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
UPC promuje internet hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”

W najnowszej kampanii operator podkreśla, że według rankingu szybkości internetu zamieszczonego na portalu SpeedTest.pl, usługa internetu od UPC była najlepsza w 2016 roku.

Kampania jest prowadzona m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży UPC.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-z-najszybszym-internetem-stacjonarnym-orange-z-mobilnym-raport ##

Na koniec września ub.r. UPC Polska miała 1,43 mln abonentów, o 14 tys. więcej niż rok wcześniej. Z usług telewizyjnych korzystało 1,21 tys. klientów, z internetowych - 1,09 mln, z telefonicznych - 631,9 tys., a łączna liczba jednostkowych usług (RGU) świadczonych przez firmę wyniosła 2,93 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu