UPC z Marcinem Prokopem w świątecznej kampanii prezentują „Hit Mikołaja"

Trwa świąteczna kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której Marcin Prokop oferuje nowość - świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
UPC z Marcinem Prokopem w świątecznej kampanii prezentują  „Hit Mikołaja"

„Hit Mikołaja" to kompleksowy pakiet usług cyfrowych „Premium” dla domu, w cenie 99,99 zł, przez cały okres obowiązywania umowy. Abonenci mają w tej cenie internet: 750Mb/s szerokopasmowy oparty na światłowodzie z „Inteligentnym WiFi", pakiet telewizyjny Max Premium z 184 kanałami (tym kanały premium Cinemax i Filmbox), cztery pakiety Premium (HBO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports i Viaplay), a także dwa dekodery 4K do wyboru: UPC 4K TV BOX lub 4K CI CARD. W zestawie jest także aplikacja UPC TV GO.

K2 Create odpowiada za stworzenie Key Visuals oraz formatów digitalowych do kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa