Upfield dołącza do grona klientów agencji dentsu X

Agencja dentsu X (należy do Dentsu Aegis Network) wygrała przetarg na globalną obsługę firmy Upfield, do której należą takie marki, jak Rama, Kasia, Delma, Flora. Współpraca obejmuje pełną obsługę mediową offline oraz online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja dentsu X zajmie się obsługą Upfield na kilkudziesięciu rynkach. Współpraca z klientem zawiązana zostanie w sierpniu, natomiast pierwsze kampanie planowane są na wrzesień br. W zakres świadczonych usług wchodzi pełna obsługa mediowa offline oraz online.

Najbliższe planowane działania jesienne skupią się wokół trzeciej edycji akcji „Ekstra Szkolna Stołówka” marki Delma, mającej na celu poprawę warunków spożywania przez najmłodszych posiłków w szkołach oraz przekazania im właściwych nawyków żywieniowych. Kampania obejmie telewizję oraz digital, a rozpocznie się we wrześniu.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie podają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Ostatnio obsługą mediową Upfield w Polsce zajmował się dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) – odpowiadał m.in. za wiosenna kampanię marki Kasia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?