Usługa Google Alerts z odświeżonym interfejsem

Serwis Google Alerts służący do ustawiania powiadomień o pojawiających się w internecie treściach otrzymał nową wersję interfejsu.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Usługa Google Alerts z odświeżonym interfejsem

Nowa odsłona Google Alerts od strony wizualnej wpisuje się w stylistykę Material Design, a więc interfejsu, który zapowiedziano podczas minionej konferencji Google I/O. Twórcy postawili na minimalizm, dlatego całość ograniczono do zaledwie kilku sekcji.

grafika

Najważniejszym elementem struktury strony jest pole wyszukiwania służące jednocześnie do tworzenia nowych alertów. Umieszczono je na samej górze w wyróżnionej ciemnoniebieskim tłem sekcji nagłówkowej. Sam pasek jednak podczas przewijania strony pozostaje stale widoczny, przypięty do górnej krawędzi ekranu.

grafika

Użytkownik może ustawić alert na dowolnie wybraną frazę, a następnie zawęzić raportowanie tylko do wybranego regionu czy języka. Aplikacja podpowiada również samodzielnie, jakie hasła warto obserwować. Poza własnym imieniem i nazwiskiem można dodać tutaj m.in. nazwy firm, sportowców, celebrytów, filmów czy seriali. Google będzie raportował za pomocą poczty e-mail każdorazowe pojawienie się w sieci nowych treści na dany temat.

Nowa wersja Google Alerts jest już dostępna dla wszystkich użytkowników.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu