Agencja marketingowa Valkea Media wprowadza nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
Influencer marketing stał się integralną częścią nowoczesnych strategii komunikacyjnych marek, zyskując status jednego z kluczowych kanałów dotarcia do odbiorców. W odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku oraz rosnącą rolę twórców internetowych Valkea Media formalizuje swoje działania w tym obszarze, wykorzystując wieloletnie doświadczenie w obszarze strategii contentowych i współpracy z influencerami.
– Zrealizowaliśmy już ponad 100 kampanii z udziałem twórców internetowych, co pozwoliło nam zbudować silne kompetencje i zaufanie klientów, a influencer marketing od wielu lat stanowi integralny element naszych działań. Wzmocnienie i formalizacja struktur w tym obszarze to świadoma decyzja strategiczna, która umożliwi nam jeszcze szybsze i bardziej efektywne działania, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości obsługi – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.
Nowy dział Valkea Media
Uruchomiony właśnie dział odpowiada za opracowywanie kompleksowych strategii influencer marketingowych, współpracę z twórcami internetowymi oraz realizację kampanii dla klientów. Jednym z priorytetowych obszarów rozwoju jest również UGC (User-Generated Content) – treści tworzone przez użytkowników i twórców, które stanowią istotne narzędzie w budowaniu przekazu marki i zwiększaniu zaangażowania odbiorców.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za rozwój nowej struktury odpowiada Magdalena Iwańska, która objęła funkcję head of influencer marketing, kontynuując jednocześnie zarządzanie działem contentu i produkcji.
– Wierzymy, że ta zmiana pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów i znacząco zwiększy efektywność prowadzonych działań. Naszym celem jest dalsze rozwijanie oferty w kierunku nowoczesnych i zintegrowanych rozwiązań, które otworzą przed nami nowe możliwości – dodaje Tomasz Opiela.