Value Media będzie dalej realizował kampanie performance'owe Tchibo

Dom mediowy Value Media (wchodzący w skład Group One) po wygranym przetargu utrzymał obsługę marki Tchibo w zakresie performance marketingu. Zajmuje się tym od dwóch lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media będzie dalej realizował kampanie performance'owe Tchibo

Tchibo Warszawa uzasadnia, że działania marketingowe zaproponowane przez Value Media okazały się najlepsze m.in. pod względem innowacyjności i kosztów. W czasie dotychczasowej obsługi marki Tchibo dom mediowy w lutym br. zrealizował kampanię w nowym formacie Canvas.

Przetarg składał się z kilku etapów. Nie podano, ile ani które inne domy mediowe brały w nim udział.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka