Value Media wygrywa przetarg marki Remington

Value Media, dom mediowy należący do Group One, wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego marki urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów Remington.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Value Media wygrywa przetarg marki Remington

W ramach podpisanej umowy Value Media będzie odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów telewizyjnych i w telewizji hybrydowej, a także działania digitalowe: paid social, SEM i programmatic, realizowane przy udziale agencji SalesTube (także należącej do Group One).

Agencje będą odpowiedzialne za kampanię mediową wprowadzającą na rynek innowacyjną linię urządzeń do pielęgnacji włosów Hydraluxe Pro oraz Hydraluxe, które pielęgnują włosy podczas stylizacji. Group One zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Kampania rusza w październiku.

- Spośród wszystkich ofert mediowych, propozycja Group One była najlepsza, gdyż podeszła do tematu holistycznie, opierając swoje rekomendacje na kompleksowej analizie obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego zdecydowaliśmy się kolejny raz powierzyć strategię i obsługę mediową  naszemu stałemu partnerowi - mówi Katarzyna Krauze, country marketing manager w Spectrum Brands Poland (do której należy Remington).

Value Media odpowiadał za obsługę budżetu mediowego ubiegłorocznej kampanii marki Remington „Bądź sobą po swojemu".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"