Vectra z olimpijską odsłoną kampanii

Właśnie wystartowała olimpijska odsłona kampanii Vectry, kontynuująca nową platformę komunikacyjną marki. Za produkcję oraz postprodukcję kampanii odpowiada CHeese Film. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Endless wraz z działem marketingu. Reżyserią zajęli się Krzysztof Kujawski oraz Krzysztof Grudziński.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Vectra z olimpijską odsłoną kampanii

Najnowsza odsłona kampanii wiosenno-letniej Vectry wystartowała. Po spotach nawiązujących do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, przyszedł czas na sportowe emocje olimpijskie. 

Vectra w ostatnich tygodniach postawiła na komunikację pakietu internetu oraz telewizji z dostępem do kanałów sportowych. Historia dwóch nietuzinkowych bohaterów Vectry stworzonych przez agencję Endless - DZIŚka i JUTRka przypomina także o ofercie błyskawicznego podłączenia telewizji i Internetu najpóźniej dzień po złożeniu zamówienia.

- Każda kolejna odsłona platformy komunikacyjnej stworzonej pod koniec ubiegłego roku potwierdza jej pojemność i plastyczność. Już teraz mogę zdradzić, że przygody DZIŚka i JUTRka na sportowych epizodach się nie skończą – podkreśla Franek Toeplitz współzałożyciel Endless, który zarządza działem kreacji wspólnie z Tytusem Klepaczem.

Spot został wykonany za pomocą Unreal Engine, czyli tzw. silnika do renderu w czasie rzeczywistym, który był do tej pory wykorzystywany głównie przy produkcji gier komputerowych a niemal nieobecny w procesie produkcji reklam animowanych w Polsce. 

Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i digital. Aktualnie w emisji można zobaczyć spoty 15 -to sekundowe. W najbliższych dniach zostaną także wyemitowane krótsze wersje - po 6 sekund.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską