Vercom inwestuje 10 mln zł w UserEngage

Spółka Vercom, należąca do grupy technologicznej R22, za 10 mln zł kupuje 30 proc. udziałów UserEngage, twórcy oprogramowania do automatyzacji marketingu. W perspektywie lat inwestor ma opcję nabycia pakietu większościowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vercom inwestuje 10 mln zł w UserEngage
fot. Shutterstock.com

UserEngage oferuje specjalistom ds. marketingu usługę personalizacji komunikację w takich kanałach jak live chat, boty, email marketing, SMS, WebPush i VoiceCall. Obecnie ponad trzy czwarte klientów spółki pochodzi spoza Polski. Spółka zatrudnia 25 pracowników.

- Obecność w Grupie R22 umożliwi nam dostęp do szerokiej bazy klientów na polskim rynku oraz da możliwość korzystania z doświadczenia i know-how, szczególnie w obszarze sprzedaży i zaplecza organizacyjnego. Liczymy, że efektem współpracy z Grupą R22 będzie jeszcze szybszy rozwój i budowa silnej pozycji na globalnym rynku marketing automation – powiedział Grzegorz Warzecha, założyciel UserEngage.

Grupie R22 nowa inwestycja zapewni poszerzenie kompetencji technologicznych, portfolio produktowego oraz rozwinięcie działalności międzynarodowej.

- UserEngage idealnie wpisuje się w DNA Vercom i Grupy R22, zarówno w kontekście zespołu, jak i technologii. Bardzo mocno wierzymy w zautomatyzowane rozwiązania w obszarze marketingu, szczególnie świadczone w modelu SaaS. Firma jest doceniana nie tylko przez klientów, ale i środowisko biznesowe, czego potwierdzeniem są liczne nagrody i wyróżnienia – ocenia Krzysztof Szyszka, prezes Vercom.

Pod koniec sierpnia tego roku Vercom zainwestował w software house Appchance. Grupa R22 w tym samym czasie przejęła trzy rumuńskie firmy zajmujące się hostingiem - Gazduire Web SRL.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS