Visa: kontekstowe oferty powiązane z kartami płatniczymi, w Polsce w 2015 r.

Organizacja Visa zawarła sojusz z firmą edo interactive, służący wykorzystaniu potencjału rynku ofert kontekstowych powiązanych z kartami płatniczymi.

km
km
Udostępnij artykuł:
Visa: kontekstowe oferty powiązane z kartami płatniczymi, w Polsce w 2015 r.
czekaj...

Wkrótce rozpocznie się wdrażanie wspólnej usługi w Wielkiej Brytanii, gdzie zostanie ona zaoferowana na szeroką skalę na początku 2015 r. Drugim krajem w Europie, który wdroży tę usługę w przyszłym roku, będzie Polska. Nowe rozwiązanie ma umożliwić detalistom kierowanie do konkretnych klientów, za ich zgodą, spersonalizowanych ofert dopasowanych do ich preferencji zakupowych.Użytkownik karty Visa po przystąpieniu do programu i dokonaniu płatności będzie mógł korzystać z ofert dopasowanych do jego zainteresowań, dostępnych w każdym miejscu i przy użyciu dowolnego urządzenia. W przypadku rabatów, zwrot części kwoty zakupu na rachunek karty nastąpi zaraz po rozliczeniu transakcji.

Natomiast korzyści z platformy dla firm handlowo-usługowych to możliwość dotarcia do precyzyjnie dobranej grupy klientów oraz zaoferowania rabatów w oparciu o transakcję dokonaną kartą Visa.

Firma edo interactive współpracuje przy tworzeniu i dostarczaniu takich ofert z ponad 200 bankami i ponad 1000 detalistów w USA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska