Vizeum Polska nowym domem mediowym Cyfrowego Polsatu i Plusa

PHD i Carat stracą z początkiem 2016 roku obsługę mediową Cyfrowego Polsatu, a Media Direction i Codemedia - marki Plus. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii obu brandów zajmować się będzie dom mediowy Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Vizeum Polska nowym domem mediowym Cyfrowego Polsatu i Plusa

Spółka Cyfrowy Polsat zakończyła trwający kilka miesięcy przetarg na planowanie i zakup mediów, dotyczący obsługi marek Cyfrowy Polsat i Plus. Wybrała w nim do współpracy dom mediowy Vizeum należący do Dentsu Aegis Network. Liczby i nazw pozostałych uczestników firma nie podaje.

Vizeum zacznie obsługę mediową Cyfrowego Polsatu i Plusa z początkiem 2016 roku. Będzie odpowiadać za strategię mediową, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii prowadzonych przez spółki. Do jego obowiązków należeć będzie kompleksowa strategia oraz obsługa działań reklamowych obu marek we wszystkich mediach, zarówno offline (telewizja, prasa, radio, kino, outdoor), jak również w mediach online i społecznościowych.

W procesie wyboru domu mediowego spółki oceniano podejście strategiczne, zintegrowane planowanie, efektywność kosztową, doświadczenie i warsztat pracy oraz wykorzystanie unikalnego na polskim rynku potencjału Grupy Cyfrowy Polsat. - Vizeum Polska przedstawił efektywną strategię mediową uwzględniającą zarówno potrzeby komunikacyjne naszej Grupy, jak i zróżnicowane portfolio produktów Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, a także różnorodne potrzeby grup docelowych, do których kierujemy nasze usługi - uzasadnia Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Dotychczas obsługą mediową Cyfrowego Polsatu zajmowały się domy mediowe PHD i Carat, a Plusa - Media Direction i Codemedia. Media Direction obsługiwał mediowo Polkomtel od 2009 roku, wcześniej przez 13 lat zajmował się tym Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style